I'm back jaaooo!

Hejsan Snyggingar! Nu är jag tillbaka, också med en ny design! ♥

Som ni nog märkt har jag inte bloggat på ett långt tag, men har inte haft någon blogglust så jag tog en liten paus! ;) Men nu är jag somsagt tillbaka och det känns braa! :D

Tänkte ge er en liten uppdatering om vad som hänt dom senaste dagarna! Så här kommer det:
  • Jag fyllde 13 år 26 april! Det var en jätte bra födelsedag och fick en efterlängtad iPhone! ♥
  • Min fina beeestiizzz fyllde år en vecka innan mig! ;)
  • Jag har sovit hos Bea och haft det mysigt!
  • Jag trodde jag skulle komma på mera saker att skriva på dom här punkterna men det gör jag inte så detta får väl bli sista punken! Haha!
Idag var jag också med Hillevi, Alex, Matilde och Nikita! Vi gick runt i hela Gåshaga och Käppala och garva och hade jätte kul! ;) Vi var också hos Alex och hoppa studsmatta och lekte med hans söta hund Nisse! :D Sen gjorde vi massa annat men orkar inte skriva allt! :P Ni får istället lite bilder från idag! Vi hörs mer senare, puuusss! ♥
Jag och min Sneella eelskling heest! ♥ (HAHA, min och Alex humor...)


Jag och Beeestiizzz! Hahaha, sorry för mina läppar och miner men kan inte vara seriös på bilder när andra ser...


Jag och Hille köpte Ben&Jerry! Namnamnam..!


Och sista bilden får bli när Matilde leker superman! :D

Kommentarer
Postat av: Melina

Skit snygg ny design!! ❤❤

2012-05-01 @ 19:22:25
URL: http://bymellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0