Möblera • Matilde Karro • Regn

Halojsan! ♥

Idag har det vart en vanlig dag i skolan, fick tillbaka ett prov och godkänd blev jag! ;) Sen efter skolan drog jag, Matilde och Karro till Matilde! Vi åt mellis, jag och Matilde hoppa stutsmatta i "ösregn" och så möblera vi om i Matildes och hennes lillasysters rum! Hahahaha, det var jätte kul! x)

Sen så gick jag och Karro hem i regnet men det var härligt att vara ute! Regn är bättre än snö iallfall! Men det ska typ snöa på lördag! D: NOOOOOOO! Och Mamma som är i Frankrike med lillasyster och bonuspappa! Jag är absolut inte avundsjuk!

Vi hörs mer imorgon! Här kommer två fina och intressanta bilder på mig! LOOOOL ♥
Vetefan varför det blir typ gult?

Beyoncé i hörlurarna! (y)

Kommentarer
Postat av: Matilde

Sjukt mysig dag, måste göras om!

Puss på di så hörs vi imorgon!! ♥ LOVE U bby!

2012-03-28 @ 21:08:09
URL: http://matildelundstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0