Gooooood Mooooorgon!

God Morgon allihopa! :D
Vill bara säga att jag är ledsen för att jag inte blogga så mycket igår. Men som ni vet så var jag med Felicia på förmiddagen sen så åkte jag hem vid sex och åt middag. Sen kom Georg och Samuel och drog med mig ut! ;) Sen mötte vi upp Emilia och Hille också och stog och flumma utanför Ica Sabis. Sen så drog Emilia och vi åkte till Skärsätra och hämtade Morgan och sen tillbaka till Brevik! :P Sen så gick vi runt i Brevik och hade skit kul! HAHAHA! XD Sen kom jag hem vid nio och höll på att döö för mina fötter var så ***** kalla! Ha inte Converse sent på kvällen i Mars...
Jaja, idag får jag se vad jag hittar på! Ha en bra dag så skriver jag mer sen!
KRAM! ♥
Det börjar bli vår på riktigt! :D ↑

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0