Goooood Mooooorgon!

Vakna vid halv tio av att pappa väckte mig och sa att det var frukost. Man ba: JAAAG VILL SOVAAAA! Men jag palla mig upp och åt frukost ändå!
Och nu sitter jag här och har typ ingenting att skriva om förutom att jag ska gå upp och baka bullar med pappa nu för vi ska fira honom idag! Han fyller 43 år imorgon så idag blir det släktkalas! Haha, det har vart många kalas på sistone! Först Thea och nu pappa! ;)
Jaja, hoppas ni sovit gått så hoppas jag att jag kan slänga in några små inlägg under dagen!
Puss! ♥
Arkivet, ledsen! STOOOR bildbrist...

Kommentarer
Postat av: Daniella - 12 - Mode & vardag

Hur mår du idag? :)

2012-03-18 @ 10:29:03
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0