Toppen dygn med min Alma!

Hejsan Svejsan! ♥
Nu sitter jag i soffan helst slut efter att ha vart i stan med mamma och shoppat! ;) (Ni kan hitta allt jag köpte om ni bäddrar ner lite!)
Igår iallafall så var jag med Alma, vi kollade på Gossip Girl och fotade och myste! Sen åkte vi hem till mig, åt Ben & Jerry och hade det så mysigt! Sen skypade jag också med Morgan och Alma med Ville! Haha, sen vid typ halv elva somna jag (?) medans jag skypa med Morgan! x) Haha! Så Alma väckte mig sen och så bärde hon upp mig tillbadrummet! HAHA! xD Sen hände det några gånger innan jag somna att jag somna till lite gran men så såg Morgan det och sa: Ebba, Ebba, Ebba, EBBBBAAA! Och så vakna jag! Hehe....
Jaja, hoppas ni haft en bra dag hittills så bloggar jag mer sen! KRAM! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0