Måndag = Chill!

Hellooo! ♥ Har ni haft en bra måndag? Det har jag iallafall! Det är också så skönt för att på måndagar slutar vi typ halv två! Så mina måndagar är väldigt chill! ;) Sen så har vi inte alls mycket läxor eller några prov den här veckan heller så det känns väldigt skönt!

Men, om en vecka är det looov! Eller som min spanska lärare säger: Löööv! Haha! Han tycker det låter bättre! :P Men det ska iallafall bli väldigt skönt med lov! Har ni några planer? Jag har väl inget planerat mer än att sova! haha! ;) Men ha en fortsatt bra måndag så hörs vi kanske mer senare! Puss&Kram! ♥

Big smile för chill måndag! :)

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Kul att du är med och tävlar i veckans blogg :D

Allt bra idag? :)

2012-02-20 @ 15:47:36
URL: http://byfia.com
Postat av: Johanna Holmqvist :)

" jag har inte planerat något förutom att sova " HAHAHA VAD BRA DÅ !!! Då har jag en grym plan till dig , följ med mig ! Tyckte du sa att du har massor av planer ?? Haha gumman jag är ledsen men du kommer inte undan ;) <333333

2012-02-20 @ 15:47:59
Postat av: Cissi

Min måndag har varit hemsk. Skitstressad. Får lugna ner mig med kite rökelser och lugn musik. Btw; As rolig blogg. Läser varje dag!

2012-02-20 @ 16:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0