I'm back!

Hello Sweethearts! ♥

Jag har inte bloggat på ett tag som ni kanske märkt! ;) Jag la undan bloggen bara för en pytteliten stund, men nu är jag tillbaka! :D

Dom senaste dagarna har mest vart äta godis och vara med familjen. Det har varit myyys! Elton, min 1 åriga lillebror har nästan lärt sig gå. Eller han har tagit ett steg men han är påväg! Hahahah! ;) Sen har min lillasyster Thea 5 år lärt sig cykla utan stödhjul också så här händer det saker! :P Imorgon ska vi åka till Gabriels (min låtsaspappa) faster som har en bondgård och fira påsk. Jag ska nog också rida lite, det brukar jag göra där! :)

Men ha en fortsatt mysig påsk så hörs vi imörgön! ♥

image description
Glad påsk från en freeekniiig cheey! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0